1. Organizacja nauczania zdalnego dla klas 4-8:
a) lekcji online na Teams: j. polski, matematyka, j. obce, fizyka, chemia, biologia, przyroda, geografia, historia, wos, zajęcia rozwijające kreatywność, zajęcia z wychowawcą, język mniejszości narodowej.
b) kursów na platformie Moodle: plastyka, muzyka, technika, religia, informatyka, wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa, doradztwo zawodowe, whik, wdż, basen dla uczniów klas IV- VI.
2. Realizacja zajęć zakresu pomocy pp:
a) korekcyjno- kompensacyjne – Moodle,
b) logopedyczne – Moodle,
c) dydaktyczno – wyrównawcze – Teams,
d) zajęcia rozwijające uzdolnienia – Teams,
e) zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się – Moodle,
f) zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne – Teams
3. Zajęcia zindywidualizowanej ścieżki kształcenia – Teams.
Zadania domowe zamieszczane będą tam, gdzie realizowana jest lekcja np. j. polski realizowany jest na Teams, więc zadania będą umieszczone na Teamsie.