Laptopy dla czwartoklasistów – więcej informacji
NAPRAWY GWARANCYJNE:
Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo zaprasza do zgłaszania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych pod dedykowanym dla Państwa adresem e-mail oraz pod numerem telefonu w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00:
Szanowny użytkowniku,
W celu rejestracji zgłoszenia prosimy o przygotowanie i podanie:
– numeru seryjnego urządzenia, który znajduje się na spodzie urządzenia i składa się z ośmiu znaków
– przyczyna zgłoszenia – krótki opis problemu
– jakie czynności zostały wykonane w celu diagnostyki urządzenia przed zgłoszeniem do Serwisu;
– lokalizację maszyny (kod pocztowy, miasto, ulica nr);
– kontakt do osoby udostepniającej urządzenie do naprawy (imię i nazwisko, telefon, email)
LENOVO@SERWIS.EO.PL
Tel: +48 22 376 69 00
Zgłoszenia gwarancyjne przekazane w inny niż opisany sposób nie gwarantują realizacji naprawy zgodnie z postanowienia umowy.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
– utraty lub uszkodzenia danych;
– oprogramowania niedostarczonego z produktem lub zainstalowanego w późniejszym terminie;
– awarii ani szkód wynikających z nadużycia, wypadku, niewłaściwego używania, modyfikacji, nieodpowiedniego środowiska fizycznego lub środowiska pracy, klęsk żywiołowych, przepięć, niewłaściwej konserwacji lub korzystania z produktu w sposób niezgodny z opisem podanym w stosownych materiałach informacyjnych;
– szkód spowodowanych przez nieautoryzowanego dostawcę usług;
– awarii ani szkód spowodowanych działaniem produktów osób trzecich;
– produktów lub części ze zmienioną naklejką identyfikacyjną ani produktów lub części, z których naklejka identyfikacyjna została usunięta