Serdecznie zapraszam Państwa na spotkanie związane z ruchem społecznym „Budzących się szkół”. 21 kwietnia, godz. 16:00.
Szkolenie poprowadzi psycholog społeczny Marta Czapińska oraz Wykładowca Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu – dr Tomasz Tokarz.
Będzie nam miło gdy spotkamy się w czwartkowe popołudnie i wspólnie razem zrobimy krok, by dokonać autorefleksji nad naszą szkolną rzeczywistością.
Więcej szczegółów na stronie: www.budzacasieszkola.pl
RUCH SPOŁECZNY BUDZĄCYCH SIĘ SZKÓŁ:
- Wspiera transformację kultury szkolnej: od nauczania do uczenia się.
- Wzmacnia szkolnych inspiratorów zmian – osoby, które na co dzień zmieniają szkolną rzeczywistość od dołu i od środka.
- Stawia na Nauczycielki i Nauczycieli.
- Promuje najlepsze praktyki i najnowsze odkrycia z obszaru edukacji i neronauk.
- Wierzy w indywidualny potencjał każdej Szkoły oraz każdego Dyrektora, Nauczyciela i Ucznia.
- Pomaga szkołom nawiązywać relacje i wymieniać się doświadczeniami.
- Jest neutralny politycznie, religijnie i światopoglądowo.
Ruch Budzących się szkół powstał po to, żeby inspirować do zmian, dodawać odwagi i wspierać w rozwoju.
MARTA CZAPIŃSKA
Jestem psychologiem społecznym, trenerką kompetencji kluczowych i konsultantką ds strategii. Pracowałam zarówno dla sektora prywatnego – szkoląc kadry zarządzające, jak również organizacji pozarządowych – realizując projekty podnoszące poziom kapitału ludzkiego i społecznego oraz sektora publicznego – pełniąc przez ostatnie 2 lata funkcję szefowej zespołu strategicznego przy Ministrze Edukacji Narodowej. Wierzę, że tylko dzięki mądrej i dobrej edukacji możliwe jest zmienianie świata na lepsze, dlatego całym sercem zaangażowałam się w budzenie szkół.
TOMASZ TOKARZ
Jestem wykładowcą akademickim, coachem, mediatorem, trenerem. Pracuję w Instytucie Pedagogiki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu. Zajmuję się koordynacją projektów w Dolnośląskim Centrum Innowacji Edukacyjnych. Jestem wiceprezesem fundacji „Edukacja w Wolności”. Wierzę, że podstawą dobrej edukacji są relacje między nauczycielem a uczniem oparte na wzajemnej akceptacji, empatii oraz autentyczności. Dlatego właśnie włączyłem się w ruch „Budzących się szkół” – bowiem promuje te same wartości, które są mi bliskie.